Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

tanie pozycjonowanie stron internetowych

Czym jest pozycja strony w wyszukiwarce?

tanie pozycjonowanie stron internetowych Co znaczy fraza "wysoka pozycja w wyszukiwarce" w odniesieniu do strony internetowej? Znaczy to nic innego, jak sytuację, w której strona internetowa znajduje się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, przykładowo na pierwszej stronie wyszukiwania danej frazy w Google.
Z wyrażeniem wysoka pozycja w wyszukiwarce ściśle powiązane są frazy, takie jak top 5 czy top 10.

Oczywiście analogicznie mogą występować też frazy wskazujące miejsce strony internetowej w wyszukiwarce.

Fraza top 5 oznacza, że dana strona znajduje się w wynikach wyszukiwania w pierwszych pięciu wyświetlanych linkach, podobnie wyrażenie top 10 odnosi się do miejsca strony w wynikach, z tym że znajduje się nie w pierwszej piątce, ale w pierwszej dziesiątce pokazywanych wyników.

Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych , krótka definicja z Wikipedii

W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie.
Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę). Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

marketingowi rozpraszającemu (ang

Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą wirusowych działań marketingowych, istotnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron firmowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO, Search Engine Optimization).
Publikowanie atrakcyjnych, popularnych wśród internautów artykułów, sprzyja budowaniu linków prowadzących do danej strony, a tym samym, znacznie zwiększa jej wiarygodność i pozycję w wynikach wyszukiwania. Content marketing jest jedną z głównych technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu, czyli rodzaju marketingu internetowego, którego działania skoncentrowane są na byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów, w przeciwieństwie do Outbound Marketingu, nakierowanym na aktywne poszukiwanie klienta. W tym kontekście marketing treści ? jako strategię tworzenia treści pożądanych przez klientów ? przeciwstawia się często tzw.

marketingowi rozpraszającemu (ang.

Interruption Marketing), czyli formom reklamy odwracającym uwagę i niepożądanym. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.